İdrar yolu enfeksiyon için kullanıyordum 1 haftadır bu arada 2 tane toz şase içtim doktorum verdi bugün antibiyotik aldıktan sonra aniden bayılacakmış gibi oldum tansiyonum çok düştü ve anında çıktı antibiyotik kendime geldim neden olur doktoruma gidicegim ama korktum anlık olarak