Ya braunun ürünlerini çok övmüşlerdi 6520 olan bi ürünü var 450 liraya düştü dün. Dedim aliyim. Sonra Google da şikayet var kısımlarını okudum . Herkes doğru ölçüm yapmadığını memnun kalmadıklarını söylemiş. O kadar para verdik ama ölçümler her seferinde yanlış oluyor falan yazmışlar
Şuan ateş ölçer araştırmasına girdim. Önerisi olan var mı .? Kullanıp iyi denilen ? Ya da etraftan çok övülüp öyle alınan bi ateş ölçer ?