Hamm ben bu konuyu da ele alan bi kitap okudum ismi Bilinçli Bebek. Kendi hayatımızdan da çok şey bulduk eşimle. Mesela ben yalancı meme emmemişim annem de her ağladığımda meme ver vermiş. 4,5 yaşıma kadar emdim. İnsan annesini emdiğini hatırlar mı? Ben yemek yiyip sigara içer gibi annemin memesine sarılıyordum. Kitapta ağlama boşalımını bebek eğer gerçekleştiremezse bi kontrol kalıbına sığındığını/sığındırıldığını anlatıyor. Ben annem tarafından önce memeyi sonra memeyi bırakınca tırnak yemeğe sonra da sigara içmeye başladım. Stres ve üzüntümü ağız yoluyla boşaltmaya çalışmışım.
Bence o kitabı okuyun derim. Tabi ki bu işin uzmanı insanlardan destek almak çok farklı bi şey