Mercimekveannesiii Merhaba,7+2 haftalığız. Kan tahlilimde tiroid değerim yüksek çıktı. İlaç kullanmam gerekecek. Bu sıkıntıyı yaşayanlar var mı ?
Kahvekolik Mercimekveannesiii ben hamilegimin oncesinde kullanmaya baslamistim halada kullaniyorum bi sıkıntı olmuyo aylik duzenli konturollerine gidip ilac düzeyine uydugun surecede sıkıntı olacağını dusunmuyorum
Tweety1 Mercimekveannesiii benimde yüksek çıktı biraz yarın doktora randevum var artık orada öğrenicem yeniden değeri canim
Oznur_08 Mercimekveannesiii canım benim genetik olarak yıllardır kullanıyorum Şu an üç aylık hamileyim ilacı hala da kullanıyorum daha çok yükselttiler megayı ilacını ic aksatma önemli bir hormon
Kahvekolik Mercimekveannesiii hic üzülme bişey olmaz Allahin izniyle benim trombositlerim de düşük cikmisti doktorum sağolsun biraz korkuttu beni ama biraz arastirinca sıkıntı olmayacagini anladm ilaci kaclik verdi
Kahvekolik irorkay o kdr sıkıntı edilecek bisey degil tabi beni biraz mahvetmisti ama ilk zamanlarda 😂
Mercimekveannesiii Oznur_08 sizin kaç çıktı ? İlaçlarla normale dönüyor mu. Hamile olunca insan panikliyor
Gulnihalce Mercimekveannesiii hiç sıkıntı yapma bende de bebeğe göre yüksek çıkmıştı dahiliye ye gittim doktor ilaç yazdı onu kullandım düştü. Bu sefer dozu düşürüp günaşırı kullanıyorum ay sonu kontrolüm var. Biraz daha düşsün dedi çıkma ihtimali de oluyor kontrolle beraber hiçbir sıkıntı olmuyor için rahat olsun 💝
Mercimekveannesiii Gulnihalce ay içimi rahatlattınız hepiniz 💞 Allah hepimize ve bebeklerimize şifa versin ❤️
Oznur_08 Mercimekveannesiii canım hamile değilken 3 küsürattı Hamile kaldım dördün üstüne çıktı şimdi 2.50 nin altına İnmesi gerekiyor muş şimdi 2.70 yarın yine kan vercem 50 mg haftaiçi 25 haftasonu kullanıyorum ilacı benim haşimato var normalinden küçük Ve bozuk çalışıyorkmuş tıroitlerim
mercimekkoftesi1 Benimde yüksek çıktı, endokrine gittim. İlaç tedavisi olmaz, mecburen biyopsi yapmamız lazım dedi. Çünkü benim boğazımda sert şişlikler belirdi ve nodüllerimde şişmiş. 17 haftalık hamileyim, kanser olma ihtimali var dedi bana.
Mercimekveannesiii mercimekkoftesi1 Allahım korusun şifa versin İnşAllah size ve bebeğinize ❤️ Umarım olumlu sonuçlar alırsınız ❤️❤️
RabiaTtlyr Mercimekveannesiii hamilelik öncesi kullanmaya başlamıştım hamileyim halada devam ediyorum aylık kontrollerim oluyor ama sıkıntı etme ilaçla düşüyor zaten
Kahvekolik Mercimekveannesiii memnuniyetsizlik 😂 hic biseyden memnun olmuyosun hep böyle modun düşük oluyo uff amaan diyosun surekli uykun geliyo hic biseyden keyf almiyosun eşim hala dalga gecer benimle memnuniyetsiz diye 😂😂