Sema_070 Merhaba arkadaşlar kamu da 24. Haftadan sonra hamileler analık iznine çıkabiliyormuş galiba özelde böyle bi izin yok diye biliyorum bu konuda ne düşünüyorsunuz neler yapabiliriz fikirleriniz var mı
yasemin333 Sema_070 24.haftadan sonra çıkılan analık izni değil idari izin tüm kamuda geçerli ama özellerde her kurumda geçerli olmuyor sanırım işverene göre değişiyor.Analık izni 32 de ayrıldığımız izin oluyor tüm özel ve kamu kurumlarında çalışan ayrılabiliyor ona
Dukuko Sema_070 Sağlık bakanlığının yayımlamış olduğu bir genelge var. Gebe çalışanların 24.hafta sonrası evden çalışma ya da tamamen çalışmama ile izne çıkarabilirsin diyor. Benim şirketim bu hakkı kullanarak tam zamanlı KÇÖ ile beni idari izne çıkardı. 25.haftamdan beri izinliyim 🙏🏻 (özel sektör)
Sema_070 teşekkür ederim analık izni die geçiyordu okuduğum yerde idari izin vermeleri kamu da şart ama değil mi şuan pandemiden dolayı
yasemin333 Sema_070 evet kamuda idari izne çıkmak isterseniz çıkıyorsunuz işveren izne çıkarmak zorunda
Sedagmlksz Sema_070 hayır şart değil idari izin başlıpı altında olduğu için amirine bağlı. Bana vermediler mesela
Sema_070 Sevcaninn muhtemelen iş verenin insiyatifine göredir. Hiç söz etmiyorlar benim iş yerimde ama eğer böyle bi hakkımız varsa talepte bulunmayı düşünüyorum açıkçası
Sevcaninn Sema_070 muhtemelen öyledir doktorum bilgilendirmişti beni ama ben kullanmamıştım yanımdaki arkadaşımın cenazesi vardı onun için talepte bulunmamıştım
None Sema_070 hayır insiyatife göre değil idari izne çıkarmak zorundalar hatta çıkarmazlarsa sıkıntı olur onlar için de. Seçenek sunmadılar ben 24 de idari izne ayrıldım 32 de de analık iznine.
Sema_070 None Kamuda zorunludur çünkü yayınlanan genelge kamu çalışanları için ama özelde zorunluluk yok galiba . siz kamu çalışanı mısınız
Enkrky Sema_070 bende kamu personeliyim zorunlu diye biliyorum 3 hafta sonra bende çıkacağım idari izinli olarak hatta birkaç kez arayıp teyit ettiler kaçıncı hafta diye
Sema_070 hanibazen uzaktan çalışma ayrı bi mevzu.idari izinde direk izinlisin çalışmaman gerekiyor yani