Yenianne34 Arkadaşlar 9+4 haftalık hamileyim ateşim çıkıp iniyor bazı günler ama ateşimi ölçtürdüğümde gayet normal 36 çıkıyor yaşayan yada sebebini bilen varmı ?
Bozslanomur Yenianne34 nrnal cnm ilk 3 ay bide son 3 ay öyle oluyo ben son 3 ay icindeyim benmde öyle doktora sordm oda nrmal dedi bi başta bi sonda olur dedi :(
Arasinannesi Yenianne34 38 den sonrası sıkıntı canım. Grip nezle üşütme gibi şeylere ilaç vermiyorlar ama ateş bebeğe ilaçtan daha zararlı olduğu için serum takarlar. ( ateşin devamlılığı varsa git gözüm bi kbb yada acile)