Kızlar ilk gebeliğim çok birşey bilmiyorum biraz sancım vardı dün hastaneye gittim mat normal çıktı açıklık da 1 cm dediler geldim eve gece sancidan yatamadım sabaha karşı uyuya kaldım eşim işe gitti bir saat sonra bende lavaboya gittim peçeteye baktım böyle sümüksü bir yapıda kahverengi kan gibi bir şey var biraz da klozette var nişanım mi gelmiş nişaniniz geldiyse kaç gün sonra siz doğum yaptınız hastaneye de gitmedim internetten baktım hemen hastaneye gidilmeyebilirmis yarın da kontrolüm var zaten sancım da yok