NecmiyeSerkanGrdeyir Yeni doğum yaptım ve bebeğin sarılık olmuş bir gece hastanede yattık cıktık ve bugün tekrar kontrole gittiğimizde 14.55 di sarılık oranı ne yapmam gerek hiç iyi değilim cok canımı sıkıyorum
Maliefem NecmiyeSerkanGrdeyir bizim de 14 dü bugün 16 ya çıkmış doktor kilo alımı çok güzel dedi saat başı emzirdiğim halde düşünemedim Çarşamba yeniden gidecez
Ssulee NecmiyeSerkanGrdeyir kizlar doguda satilan bir ot var kaynatilip iciliyo ve bebek sarilik olmuyor ablamin kayinvalidesi dogulu o hep ablamlaein dogumunda yapti yegenlerkm hic sarilik olmadi. Simdi banada yapicaklar. Bileniniz varsa alip yapsin yasa adini yazsin
MerveErginal NecmiyeSerkanGrdeyir canım bende yeni Doğum yaptım daha ölçülmedi sarılığı ama gelen bir iki kişi gözleri sararmış dediler ve bildiğimiz şeker ve suyla yapılan şerbetİ önerdiler iki gündür şerbet veriyoruz yudum yudum bakalım yarın doktora gideceğiz inşallah birşey yoktur🙏🙏
NecmiyeSerkanGrdeyir Arzuylmz yattık canm 1 gece cıktk bu seferde doktor yatırmaya gerek görmüyorum peşembe bakıcaz tekrar dedi
NecmiyeSerkanGrdeyir Maliefem kilo alımı bizimde iyi fakat düşmüyor işte hastaneden cıkışta 11 olan sarılık bugün tahlilde 14 olmuş perşembe tekrar tahlile gidicez
Yigitcan Bizim de 20 dereceydi 2 gün hastanede yattık 11 dereceye düştü ciktik 3 hafta önce dün bu daha gittik hastaneye 12 derece dediler bnde sürekli emziriym daha nasl düşecek bilmiym
LiyaNehir Sarılık ilk on gün içinde tehlikeli bir durum sadece.10 günü atlatınca korkmayın kızlar.Ben ilk kızımda neler çektim ne ağladım neler yaptım hem psikolojim mahvoldu hem bebeğime sağlıkla yetemedim..5 günlükken yatmıştık bir gece hastanede. Sonraki gün tekrar test yapıldığınd 14 çıkmıştı sarılığı. Düşünün ki 20 dk bir göğsümü 20 dk bir göğsümü emzirip 20 dakika ara veriyor ve tekrar aynı işlemi yapıyordum. Ve bu tüm gece tüm gün sürüyordu. Her allahın günü küçüçük bebeğimden topuk kanı alıp test yapıyorlardı. Yavrum kıyamam hem bebeğim hem ben mahvolduk. Sonuç ne çıktı dersiniz 20 günde 800 gram almış bebeğim. Aynı sizler gibi kilo alımı çok iyiydi. Meğersem anne sütü sarılığı olmuş. Yani bütün işkenceleri boşa çekmişiz kuzumla. Benim uykusuz kalıp ruhsal çökünte girmem bebeğimin sürekli emzirilmeye zorlanması ve hergün can yakıcı iğneler😢😭 Meğer elimizden gelen birsey yokmuş her gün test yapıldığı halde bugün 14.5 çıkıyorsa diğer gün 14.4 sonraki hün 14.3 bir sonraki gün 14.2 yani demem o hergün test ve hergün kağnı hızında bir gerileme. Oysa 10 günü atlatınca korkacak birşey yokmuş.sarılık 18 ve 20 dereceyi aşmazsa da korkulacak birşey yokmuş. Çok uzun oldu ama umarım yardımcı olmuşumdur. Benim yaşadığım o ruhsal çöküntüyü yaşamayın kızlar. Belki anne sütü sarılığıdır. O da zamanla geçiyor bizimki 3 aylık olduğunda geçmişti artık. Eğer öyle bir sey çıkarsa hiç korkmayın. Rabbim sağlık versin bütün kuzucuklara
Maliefem LiyaNehir aaaa benimkinde öyle olabilir mi acaba yarın kontrolümüz var doktora soruyum 😱 45 dk bir kaldırıyorum hep emziriyprjm bebek kilo alıyor 1 hafta da 350 gr almış ama sarılığı bir haftada 14 den 16.3 e çıkmış 😥 yarın yine kan alacaklar
BUSRAATMACA NecmiyeSerkanGrdeyir canım benim kardeşimin 3 çocuğuda aynı oldu ilk bebeğinde bilmediğimiz için günlerce özellere para yedirdik yapacağın şey çok kolay Sedef çiçeğini biliyorsunuzdur 3 gün boyunca bi kaç yaprak koparın parmağınızla üfeleyin azıcık çıkan o ıslak suyu sürün bide bol bol emzir hiç bişey olmaz