Arkadaşlar daha değil ama 30.haftamdan sonra ben böyle bir kurs almayı düşünüyorum. Herkes doğru ıkınmanın ve sancı sırasında doğru nefes almanın çok önemli olduğunu söylüyor. Online bir kurs düşünüyorum. Alanlar varsa memnun kaldıysanız öneri olarak yazabilir misiniz. Bir yandan bende araştırayım 😊