Aysegultkk Bugun wee baby biberonlarında indirim var yeni doğana nasıl bi biberon aldınızz başka marka biberonda olabilir 😀
Meloss37 Aysegultkk canım avent almanı tavsiye ederim takipte kalırsan aventin de indirimi olucak bu hafta
Meloss37 Birkiz kuzum ben doğum yapalı 8 ay oldu kullanıyorum istersen yenidoğan seti var istersen ayrı şekilde de alabılırsın ebebek sayfasına girip avent yazdığında çıkıcaktır bu hafta indirimi olucak
Birkiz Meloss37 teşekkür ederim bebeğiniz hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏 takıp edeyım o zaman