nurkal kızlar perşembe günü doğum yaptım ctesi günü çıktık hastaneden tekrar kontrole negünü çağırıyor doktor bir de koronayım nasıl olacaksa bu işler
Busbushatun nurkal canim normalde bi hafta snra dikisler icin cagiriyo seni ama korona olduysan 14 gunun dolmasini bekleyebikirsin doktoruna bilgi ver mutlaka,