Gokmer verdiğimiz gün işi bırakıyoruz dimi? Ben tam 28 şubat pazar günü 32 haftalık oluyorum okulum merkezde ilkokul olduğu için 1 Martta yani bir gün sonra okulum açılıyor yüzyüze başlayacağı için devam etmeyeceğim çalışamaz raporu alacağım.32.haftam pazara denk geldiği için cumadan alabilir miyim 31+5 te yoksa illaki 32 olması gerektiği için 32+1 de pazartesi mi alabiliyorum? İnşallah anlatabilmişimdir😁