Tostosunannesi valla 33. haftamdayım nerdeyse her ay idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. tek kullanımlık suya atılmalık ilaç mı dersin fitil mi 🙄 en sonunda kum döktüğümü öğrendim enfeksiyon çıkmadı ama tuz biber oldu. bol su diyebileceğim tek şey bu☹️.. hoş 3 lt ye yakın su içtim yine oldu 🤨