MaryVenus benim de öyle olmuştu, düşük değildir korkmayın. düşük olsa çok daha fazla kanamanız olur ve pıhtılı şekilde olur. anormal olduğunu farkedersiniz. progestan ve istirahat veriyor bu tarz durumlarda doktorlar, başka tedavisi yok çünkü bu durumun. benim 1,5 hafta içinde durmuştu kanamam. şimdi 22 haftalık olduk şükür. geçmiş olsun umarım kısa sürede atlatırsınız.