Deletedmom_9 Merhaba arkadaşlar Hamilelik oluşmadığından tedavi için Bandırma Royal hastanesinde Şafak Beye giden var mı acaba
Ozlemserrt Deletedmom_9 bende gebelik takibi için hayal beye gidiyorum ama yakınlarım şafak beye gitmişlerdi çok memnunlardi