Minikprenses001 Kızlar 38 haftalık hamileyim . Kaynanam dan grip bulaştı her yerim ağrıyor üşüyorum . Nasıl geçer bilgisi olan var mı ?
BurcuLice Minikprenses001 geçmiş olsun günde 2 fincan ıhlamur içe bilirsin portakal mandalina bol tüket kendini sıcak tut çay içerken azda olsa limon sıkabilirsin abartmadan geçmiş olsun sağlıkla gelsin bebiş
halitefe Minikprenses001 doktora git gebeliğine göre ilaç verir illaki kanında enfeksiyon falan var mı birde ona bakılsın bari
pia34 gebelikte parol’a izin veriyor doktorlar. ağrı için parol alabilirsin. ama bence yine de doktora git belki ekstra bir şey verir.
gonul0604 Minikprenses001 Çok geçmiş olsun terleme yöntemini deneyebilirsin sıcak birşeyler içip sıkı sıkı giyinin yatın iyice terleyin, ter ile birlikte atabilirsiniz ❤️