İlk gebeliğim şuan 13+1 olduk fakat bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyo imiş doktorun dediğine göre tabi..
İlk 11 haftalıkken 2. Kez dün karnımın hafif üstünde böyle sanki tekme atıyomuşta hissetmişim gibi oldum ufak bir baskı gibi oldu çocuk erkek olduğunda böyle erkenden hissedilebilirmiş doğrumu acaba bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim 😊