Oykummmm size naçizane bir öneri yazayım; hamilelikte ben kendi vücudumu keşfettim. 38. Haftaya girmek üzereyim. Ne zaman ağır hissetsem, yorgun veya ağrılı hissetsem yatıp uyumak yerine tam aksi üstüne gidip spor yapmayı denedim. Mesela 5. Ayda belim ağrımaya başladı yogayı artırdım bel ağrım tamamen geçti.
- Ayda pelvis bölge kaslarım ağırmaya başladı her gün yürüyüşü daha çok artırdım inanın o da sıfırlandı. Şimdi 9. Ayda kuş gibi hafifim. Eğer ağrım sızım var halsizim deyip yatarsanız o ağrılar 2 katı olarak geliyor ama ağrınız oldukça üstüne gidip egzersiz yaparsanız inanın yorgunluk kalmıyor. Sadece bir iki gün kendinizi şartlayıp kalkmanız gerekiyor