Duygus97 gullcannn maşallah. Benim suan ertelendi cuma günü doktora gittiğimde soracağım uzunluğum ikili testte 32 mm cıkmıstı suan ne durumda cok merak ediyorum doktora sorsam söyler mi biraz tersliyor da.
gullcannn Duygus97 Garip bir doktormus biz oraya bunlar için gidiyoruz zaten. Ben sormadan kendisi uzunluk iyi yolculuk yapabilirsin demisti ama sorun siz tabikide cevaplar diye düşünüyorum evet yada hayır diyecek zor birşey olmasa gerek 😊
Duygus97 Bktz Allah korusun inşallah. Ben ilk defa yapacağım insan her türlü düşünüyor benim yüzümden Bi şey olmasın diye korkuyor.
Duygus97 NefesDeniz oo maşallah 😊 ben de öyle yaparım doktorun Bi şey diyeceğini sanmıyorum zatn cok sukur tehlikem falan yok
NefesDeniz Duygus97 Allahın izniyle bişi olmaz dura dura gidersiniz kendi aracınız olduktan sonra çok rahat oluyor. Şimdiden hayırlı yolculuklar dilerim🌸
Esekoldurengunes Ben 23-24. hafta gibi hızlı trenle yolculuk yaptım, hiçbir sıkıntı olmadı. Siz yine de bir doktorunuza danışın madem içiniz rahat olsun ama bir sıkıntı olacağını sanmıyorum 😊
Duygus97 gullcannn yani orası öyle ama cok iyi anlamasına rağmen bazen tersliyor malesef. Teşekkürler
Beyzademiirrr Duygus97 Duygus97 ben 17. Ve 27. Haftalarda 13 saatlik yol gidip geldim hafif bel ağrısı dışında hiçbir sıkıntım olmadı😊🤲🏻