elifinannesiiii üzüntünüz gayet normal, bebeğiniz etkilenecek diye duyguyu bastırmak yerine kabul etmeye çalışın öylece daha kolay uzaklaşır diye düşünüyorum. Bebeğinizin etkilendiğini düşünürseniz daha çok üzülürsünüz, farklı bir gündem bulun kendinize çok fazla takılmamaya çalışın aynı düşünceler üzerinde. Bebeğinizi de sevin onunla konusun, insanlar hamileyken neler yasıyor bebekleri gayet sağlıklı dirayetli oluyorlar korkmayın insallah 😇