Ezgiyol 10+5 günlüğüm 2 gecedir ayaklarımın altı yanıyor cayır cayır niye acaba bunu yaşayan oldumu niye olur?
Cressida Ezgiyol valla ben demir hapı kullandıgım ıcın yanıyorum😂 kullanılan haplardan olur. Ben 31 haftalığım . hamılelıkde butun hormonlar yer değiştiriyor. Normal bence :)
mlkkk Ezgiyol şeker hastalığınız olabilir mi henüz haftanız erken ama gebelik şekeri gizli şeker olabilir direk ayaklara yanma olarak vurur biraz yediğinize dikkat edin doktorunuza da söyleyin şeker testi yapsın