Gulbicil Kızlar merhaba aranızda hamilelikte feramat Demir ilacı ve devit damla kullanan oldumu? Doktorum verdi ama ne bileyim bebeğe zararı varmıdır diye düşünmeden duramıyor insan ( cvplarınızı bekliyorum)
Ipek3427 Gulbicil Bende kullanıyorum canım zaten o Devit 3 yeni doğan bebeklere de veriliyor bi zararı yok yani
Naz1905 Bebege zarar verse doktor niye versin canm sizin için hem senn hem bebgn için bende kllnurm hala dewam ediorum aklna takılmasnn ihmal etme ilaçlarını
Kanarya Devit d3 13.haftada başladım🙋🏼 Aslında 5.haftadan d vitaminim çok düşüktü ama doktor 13.haftada baslarsın demişti
Ipek3427 Adabahar Ben önce günde 10 damla ekmeğe yada suyun içine damlatıyordum o bitti yeni aldım buda günde 5 damla bunu kaşıkla yada yine suyun içine damlatarak alıyorum
Adabahar Ipek3427 aynı ilaç dozunumu düşürdü dr canım? Ekmeğe damlatmakmı iyi direket kaşıkla içmek mi acaba ya
Ipek3427 Adabahar Ya ilk aldığım acımsı tadı vardı o yüzden ekmeğe suya koyuyordum ikinci aldığımda devit 3 ama tadı güzel kaşıkla alıyorum içebiliyorsan kaşıkla al bence daha iyi