Serene001 Sezeryan doğumundan kaç gün sonra kontrol e gidilmesi gerekiyor…doğum doktoruma çok kızdığım için ona kontrol e gitmek istemiyorum .. ve başka doktor kontrol eder mi
Gizem_lina05 Serene001 bana 10 gün sonra gel dedi 40 cıktı öyle gittim valla ben çünkü pap smear testi yaptı daha yeni sezeryandım 10 günken gidincede yapacaktı en iyisi gec gitmek dedim valla
EsraTurna Hayırlı uğurlu olsun canım sezeryanı o yaptığı için başka doktor kontrol yapamaz zaten bir haftaiçinde gidiyorsun