Arkadaşlar merhaba , adetime tam 1 hafta var ,ama nerdeyse 2 haftaya yakındır şeffaf yumurta akı gibi bi akıntı geliyo ,cok akışkan, yumurtlama gunum gecti ama ,duzenlide adet olurum ,hicbi kasinti yanmam vs.yok aceba hamilelik olabilirmj yardımcı olursanız çok sevinirim,cnku cok istiyoruz bi bebeğimiz olsun😊❤