Selam arkadaslar 31+4 günlük hamileyim son 2 gündür falan bebişin hareketleri çok keskin çok canımı acıtıyor sanki içimden fırlayacakmış gibi, karnım da arada bir sertleşiyor daha doğrusu bebiş geriniyor sanırım içeride geceleri uyuyamıyorum sağa dönsem vuruyor sola dönsem vuruyor düz yatsam esniyor içeride karnım büyüyüp küçülüyor resmen 🤣 napıcağımı şaşırdım sizde de var mı bu şikayetler acaba normal mi böyle keskin olması? Yahu bir de hiç uyumaz mı bu bebişler ? Ayaktayken otururken yatarken gece gündüz her an mı hareketli olur 🤣 ayak yanması bel ağrısı zaten üst safhada..