Nxakts Merhabalar, hiç 9 veya 10 haftalıkken bebeğin kalp atışını duyan oldu mu? Benim 8+2 ama malesef duyulmadı.. Yarın randevum var duyulmazsa kürtaj olmam gerekiyormuş ama kanamam ağrı vs. yok..
_12345_ Nxakts ben duymuştum canım dış gebelik yani yalancı gebelik olduğunda duyulmuyor ama inşallah öyle bişey yoktur
_12345_ Yeni oldu hafta sonu olduğu için doktora gidemedim yarın gideceğim inşallah acilde ki doktor hvs yani ucuk olabilir dedi. Nasıl bi şey küçük kük sivilce gibi kabarcıklar oluyor ve artıyor yaniyor çok fazla
Nxakts _12345_ büyük ihtimal mantardır, korkmaniza gerek yok bence ilaçla geçer vajinal fitil veriyorlar genelde mantarlar için veya krem veriyorlar dış taraftaysa
Nxakts _12345_ yok embriyo görünüyor dış gebelik değil, kalp atışı duyulmadı inşallah yarın duymak nasip olur…