Merveylmaz12 2.gebeligim ilki sezeryan buda aynı şekil sezeryan olucak çarşamba günü doguma giricem ama alttan muayene de edicek miş bilgisi olan var mı neden alttan muayeneye gerek duyuyorlar ki bu arada ilki özelde buda devlette olucak
miraninannesi1 Merveylmaz12 benmde aynı ikinci sezaryen olucam ama bence bakılmaz diye düşünüyorum ilkinde bakılmıştı açıklığıma ama ikinci sezaryen zaten belli o yüzden bakmazlar bence kanama falan olmazsa inşallah
Merveylmaz12 miraninannesi1 bende bakılmaz diyodum ama devletteki doktor haftaya yatışın yapıldığında alttan muayene edicem dedi ve benim aşırı korkum var
miraninannesi1 Merveylmaz12 ne alaka yaa öyle saçmalık mi olur devlete hiç gitmedim özel de oldu doğumum kızıma hamileyken bayılmıştım apar topar beni en yakın devlete götürdüler doğumhane de kadın bana illa alttan bakicam dedi izin vermedim bebeğimin kalp atışını duymak istiyorum sadece dedm onlar herşeyde alttan bakıyorlar aslında zaten işlem belli sezaryen altla işleri yokki
Semakcy Merveylmaz12 hiç korkmayın sezeryan bile olsanız alltan bakmaları normal bi durum ya erken doğum başlamışsa ya açılman varsa acil bi durumu önlemek için bakıyorlar ben de sezeryan olacağım ikiz bebek taşıyorum kaç kere baktılar açılma var mı yok mu varsa önlemek için
Merveylmaz12 Semakcy ama işte tuhaf olanda benim zaten çarşamba günü sezeryan olacagım gün artık bakmalarını gerektirecek Bi durum yok ki çok korkuyorum ilkinde yaşadığım alttan muayene ler sonucu baktıramıyorum
Meryemece1 Özelde gerekmedikçe bakılmıo 36 haftamdayım. Ama dewlet hastanesinde bakıyorlar eltimin öle oldu sezeryan olmasına rağmen baktılar ama korkmayın hiç acımıyo
Semakcy Merveylmaz12 Hmm zaten günün belli nie bakıyorlar diyorsun doğru aslında belki bi bildiği vardır ben de anlamadım şimdi
Semakcy Nisanannesiii ben önce den de vardı sanıyordum meğer yokmuş gecen cuma ağrım oldu acıklık mı incelmemi artık neyse 1 cm demişti bir gece yatış yaptım serum iğne falan derken ağrım kesilince eve gönderdi doktorum suan iyiiym pazartesi tekrar kontrol olacak ins 🙂