halitefe Mom092 geçmiş olsun canım 2021 de gümbür gümbür geliyor ya doğal afetsiz olsun diye dua ettik ama
Miumiu Mom092 Geçmiş olsun canım benim🙏🏻😞 Ben de İzmir’de yaşıyorum artık gecemiz gündüzümüz deprem oldu.. Allah beterinden korusun gerçekten psikolojisi çok zor seni çok iyi anlıyorum😞
Esilcetubilak Sivas ta yaşamıyorum ama aslen Sivaslıyım, çocukluğum geçti hiç deprem bilmem Sivas ta, bakıyorum son depremlerden Sivas ta olmaya başladı. Bir daha olmaz inşallah
Mom092 Esilcetubilak gercekten surekli su son gunlerde cok fena yaa bende hic bilmezdm smdi deprem ile ic ice olduk
Mom092 Miumiu kizimi uyuttum tam uykuya dalacaktim yatak başlığım duvara oyle vi vurdu avizem oyle bi sallandi ki yataktan nasil sicradigimi kizimi kucagima aldigimi bilemedim cok zor. Gecen bizim burda yine oldu ayni gun izmirdede olmus cok gecmis olsun😔
Dilekk3535 Miumiu geçmiş olsun canım Sivas’ta değil izmirdeyim bizde sallanıyoruz rabbim korusun inşallah 🙏
halitefe Mom092 ayy Allah korusun gerçekten ya nasıl bir yıldı tekrarı olmasın birdaha her ay bir vaka vukuat dengemiz bozuldu
birprensesvebirprensannesi Mom092 İyisiniz dimi bir sıkıntı yok 😥 Geçende de gördüm deprem haberini çok üzüldüm inşallah öyle büyük bir problem olmamıştır 🤲