Kızlar öglen doğum yaptım sancim olduğu için hikayemi daha sonra aticam açılmam olmadi sezeryan oldum belden uyuşturulup ama ayağa kalkmak yürümek oturmak çok zor dikişlerim çok ağrıyor gazimi 1 defa çıkartabildim önerebilceginiz şeyler varmı ağrı kaç gün daha sürer