Evet kızlar bende doğum yaptım sonunda
07.02.2021 de sabah 6 da tuvalete kalktim geri yatağa döndüm sabah ezanıyla sancılanmaya başladım çok düzensizdi sancılar 10 dakikaya bir de giriyordu 5 dakikaya birde giriyordu dayanılmayacak gibi bir sancı olmadığı için fazla önemsemedim evde çekerim sancıyı hastaneye öyle giderim dedim evi temizledim. Duşa girdim sonr oğlumun ödevi vardı doğurursam benim gibi güzel ödev yaptırmazlar diye ödevini bile yaptırdım 🤠 Akşam yemeğinde eşime dedim bulaşıkları halledeyim birlikte hastanenin yolunu tutalım diye tabi sancıların şiddeti arttı ama yine dayanılmayacak gibi değildi 1 dakika bile sürmüyordu ağrısı geçiyordu. Bulaşıkları makineye atıp çalıştırdım hemen valizi alıp çıktık. Büyük Görümcemi evinden aldık yollara düştük arabaya binince sancı hiç gelmemeye başladı şiddeti de arttı. ADANA SEHIR HASTANESİNE acile geldik direk kadın doğuma yönlendirdiler çatala aldı ebe 6,7 santim açıklık dedi tabi benim sancim iyice arttı bende tuvalete gidebilir miyim dedim çiş için demiştim ama onlar hayır yasak dediler kan alip damar yolunu açtıktan sonra yatışımı yaptılar. Tekerlekli sandalyeyle kadın doğum polikliniğine gittik sandalye den kalk ultrasonla bakacağız dedi ayağa kalkmamla suyumun gelmesi bir oldu tabi kanda aktı. Hemen ultrason yerine yatırdılar baktılar alttan muayene ettiler çok fazla kan gelince bebeği riske atamayız sezeryana alıyoruz dedi ben şok oldum ama kanamam da hiç durmadı aşırı kan oldu odaya doktor dolustu. Ameliyat önlüğünü giymemle ameliyathane de buldum kendimi. Ac mısın tok musun dedi doktor bende yeyip geldim dedim deyince spinal sezeryan yapacağız seni o zaman dedi. Kusarsın bu riski alamam dedi doktor geldi belden iğneyi vurmasıyla ayaklarım uyuştu. Karnımı eklediklerini hissettim ama hiç acı hissetmedim. Sanırım sakinleştirici yaptılar biran uyuklamışım kızımın ağlama sesiyle uyandım. Ağlamaya başladım doktorlar benimle sohbete başladı ağlama niye ağlıyorsun falan kızının adını ne koyacaksın benim adımı kat dedi doktor Adıda İFAKAT’mış ☻ şarkı çalıyordu pop müzik ama şuan aklıma gelmiyor.🤔😂 dikişlerim yapıldı odaya geçtim doğum yapalı nerden baksan 5 saat oldu doğum yapalı ayaklarım hala uyuşuk. Kızım yanımda yatıyor çok şükür sağlıklı 3.650 gram doğdu. Normalde 39 haftalık hamileyim okadar kontrole gittim hep haftasindaydı uyumluydu yani Nedense ultrasona bakınca 36 37 haftalık dedi onu merak ettim ama soramadım. Bende yavaş yavaş sezeryan ağrısını hissetmeye başladım karnım ağrıyor ama çok dayanılmayacak gibi değil yine (bence benim acı eşiğim yüksek) 😃 Kızımı emzirdim çok şükür memeyi tuttu hatta ilk kakasini bile yaptı 🤩 Gazını da çıkardı maşallah ayyy çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏🏻 Bu arada ameliyathanede az biraz kustum. Kendi sancımi evde 12 saat çektim sabah 6 dan akşam 6 ya kadar sizde o kadar beklemeyin derim. Sancim duzenliydi ama evde cekeyim sancıyı öyle giderim dedim belkide ondan sezeryana hemen yöneldiler geç kalındığı için düzenli sanciniz varea direk hastaneye gidin derim