Busranur_45 ben bebek odası takımı almayı düşünmüyorum boş yere masraf gibi geliyor sonra 6 7 yaşında çocuk odası sonra genç odası öööyle gidiyor çocuk büyüyene kadar. İkeanın meşhur şifonyerinden almayı düşünüyorum birde ilk zamanlarda odamda yatırabileceğim bir beşik. İnşallah 2 yaşına geldiğinde ikeanın gardroplarından alıp takım yapmayı düşünüyorum yatağını da biraz daha büyüyünce bakarız. Aslında sizde ne tarz şeylerin hoşunuza gidebileceğini biraz araştırırsanız hem fikir edinirsiniz hem de bütçenize göre bir şeyler alırsınız.🙏🏻