Nur_grvn Kızlar gece 1-2 demeden kaşık kaşık çikolata yiyorum. Yoksa uyuyamıyorum. Bunu sadece beni yaşıyorum acaba. Sizdede öyle oluyor mu 😃
Fatma2277 Nur_grvn kaşık kaşık değil de bu mor kaplı piko çikolata var ya ona acayip sardım ben. Bir oturuşta 5-6 tane yiyorum 😂
Bittercikolataa Nur_grvn Açlığımı bastırmak için yiiyorum bende resmennn🤦♀️ bazen uykumdan uyandırıyor gidip cikolata yeyip yatiyorum😂
058elf Nur_grvn ya bende her gece olmasa bile en az iki gecede bir ülker çikolatalı gofret yemeden yatamıyorum😂 Şimdi bunu gördüm gidip yiyecem bu gece yemeyim diye şartlandırmıştm oysaki kendimi 🤦🏻♀️
Buketkucuk Nur_grvn sadece geceleri değil, ağzımda tat olmayınca, ara sıra tabikii çok sıklıkta değil ama mutfağa girip bir çay kaşığı çikolata atıyorum ağzıma🤭😂
Burcuaakyool 058elf bukadar tesadüf her gece Ülker gofret koyuyorum baş ucuma ve su gece kalkıyorum uyku sersemi onu yerken ki o hazzıııı anlatamam 😂😂😂😂 sonra mislerrr gibi uykuya devam
Fatma2277 Nur_grvn bir alışta bir poşet piko alıyorum millet de dağıtacağım sanıyor sanırım ahajajaj 😂😂
Nur_grvn Buketkucuk keşke 1 çay kaşığı olsa 😃😃 kaç yemek kaşığı benimki ye tatlıyı doğur hakkiyi sözü bende doğrulandı 😃
burcu1225 bende öyleyim valla günde 2 3 tane yiyorum acaba tatlı yiyenin neyi olur ben iki oğlumda turşu yerdim hep bunda çikolata insalah kızdır sağlıklı olsunlarda
058elf Burcuaakyool hahha tek değilmişim 😂 eşim başlarda yine mi yedin derdi şimdi alıştı yemezsem bugün yememişsn diyo baş ucumda çikolata kabı göremeyince 🤭