20-25 hafta üzeri misiniz ? Şekerli bir şeyler yiyip sol tarafınıza yatın, bacaklarınızın arasına yastık koyup bir bacağınızı diğerinin üzerine atın. 1 saat kadar bekleyin. Doktorum böyle söylemişti bana. Onlar çok çok korunaklılar Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz. Uyumuştur annesi.Ama kadın doğum acili olan hastanelere gidip ultrasonla baktırabilirsiniz içiniz rahat etsin.Hayırlı haberler inşallah 🙏