Duamm yok bnm amacim onu üzmek deil emin ol ama yasayan cana kiyip sonra vicdan azabı çok ceker rabbim ona can vermiş kalbi atarsa buna kiymak cinayet oluyor tabi durumunu bilmiyorum bn genel konuştum ve bn olsam yapmazdim %100 benim canim riske girmedigi sürece cogu arkdaşın da dediği gibi belki rabbim onu sınıyor kendiliginden bazılarının kalbi durabilir bu bilinmez kaldiki rabbim kimseye tasiyamayacagi yuk vermez 5 iz 7 iz doğuran kisi yok degil ki 😊