Selam kizlar 2. Bebeğime hamileyim ilk gebeligimde tansiyon sıkıntısı yaşadım erken doğum yaptım simdi de 1 ya da 1 buçuk aylık hamileyim kontrole gitmedim ama aşırı halsizlik var sürekli uyumak istiyorum kollarımı zor kaldırıyorum mesaj yazarken bile kendimi zorluyorum gücüm kuvvetim azalmış gibi sizlerde de oluyormu ayni durumlar ?