Herkes eşi için doğum yapmak istiyor galiba genelde sevdiği için onu mutlu etmek için o istediği için vs vs. Ben de eşim istediği için kaldım aslında.. temelde ama erkekler ne kadar istese de bebek istemeyen bi anne kadar olamıyorlar bence ya yani hamilelik sürecinde tamam ilgi alaka oluyor ama bebeğe bağ kuramıyorlar his yok , anne içinde büyüttüğü için gün gün hissediyor bağlanıyor.. ne bileyim annelik başka ..ama biz çoğunluk erkekler için çocuk yapmışız garip