Mavilotta 22+2 deyim. Karnım çok büyümemiş mi sizce de? Biraz abartılı sankii😳😳😳 
miraninannesi1 Mavilotta https://hizliresim.com/jwQKBr Aynı haftadayiz canm seninle benmde karnım böyle kızımda 5. Aydan sonra çıkmıştı bunda erken çıktı sezaryen göbeğim de var tabi
Wonderwoman Mavilotta bol bol su için günde mutlaka 1 maden suyu tüketin biraz gaz da var sanırım öyle görünüyor ☺️
Kimkibu Mavilotta bende 21 haftalıgım daha minnak benimki😊 ama sizin sivri oldugundan ve iç karnınızdan dolayı sanırım:) benimki daha yayık gidiyor göbüs 🙄
Mavilotta miraninannesi1 yaa benim bu 3. Sezeryan olacak 🙃 öncekiler de çıkmıştı ama bu sefer baya hızlı oldu 😊
Mavilotta Wonderwoman aynen kabızlık da çok var. Çok rahatsız ediyor bu şekilde. Şimdiden dönemiyorum rahat oturup kalkamıyorum gece yatmak çok zor. Ama ne bileyim bebek çok küçük daha ya ne kadar gaz varsa artık 😅
Buketkucuk Mavilotta benimde bunun yuvarlak hali 🙃 Şuan 27 haftalığız daha da büyüdük tabii ama benim de daha o haftalardan kocaman bir karnım vardı biz büyümeye bayağıı meraklıyıız🦋🙏🏼
Gizmolata Mavilotta ay maşallahhh galiba iç karnınız dar ondan böyle çıkmış🥰 Benimde hayalim böyle bir karın ama asla çıkmıyor bakalım inşallah önümüzdeki haftalarda çıkar🥰
Mavilotta Gizmolata senin kaç haftalık? Yaa ben de çok seviyorum ama şimdiden zorlanıyorum 7 8 aylık gibi. Heryere çarpıyorum karnımı 😅 30 35 ten sonra ne olacak anlamadım 😅
Mavilotta esraMom1 Evet çok sivri artık heryere çarpmaya başladım 😊 amin inşallah teşekkür ederim 😊🙏 siz de hamile misiniz
T_nisaa Mavilotta ben de size yakın durumdayım herkesin genetik yatkınlığı farklı dert etmeyin 😍 çok tatlı bence
Mavilotta T_nisaa ben de seviyorum aslında ama şimdiden gece yatması dönmesi zor oluyor 30dan sonrasını düşünemiyorum 😅
Gizmolata Mavilotta benim 26 haftalık ama hiç yok 😳 kimse inanmıyor şekerim var diye dahiliyeye gittim o da diyetisyene yolladı geçen hafta 25 haftalık diyorum doktor diyorki bi karnını açar mısın emin misin diyor😂😂
Wonderwoman Mavilotta sana tavsiyem günde iki bardak ılık süt iç birini gece yatmadan önce ılık olarak iç hem bağırsakları çalıştırıyor hemde kabızlık ortadan kalkıyor canim
yusufbebekk447 Mavilotta biraz fazla çıkmış .Ve dışarda ucu sivri.Benim37 haftalık seninkinden çok az büyüktür ya da aynıdır ama benim biraz daha geniş toplu duruyor
Mavilotta yusufbebekk447 hadi ya 😊😊 tabi senin karnın çok daha ağırdır ama. Haftam büyüyünce ne olacak hiç bilmiyorum 🤭😅
gullcannn Mavilotta Ben de daha 20+3 um benimkide bunun daha yuvarlak hali büyük yani şimdiden kaslarla alakalı önemli birşey değil 🥰