Ben tam 41. haftamda doğurdum suyumda tam doğumdan önce çok affedersin kusarken aynı anda gelmişti. 😄 Nışanım geldikten yaklaşık 3-4 gün sonra doğurdum bu arada.
Merak etmeyin nişanınız geldiyse bebişin doğması da yakındır.
Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasıp etsin inşallah. 🌺