Merhaba, 2 gün önce idrar testi yaptım negatif çıktı. Adetime 3 gün var diye hesaplamıştım. Fakat bugün sabah çok az kahverengi leke geldi sonra durdu. Adet oldum sandım fakat devam etmedi. Adetlerimde normalde leke gelir gelmez sonra kırmızı kan gelirdi bu defa öyle olmadı. Böyle bi durum yaşayan var mı? İnternette yerleşme kanaması yazıyor ama anlamadım tam