Damlabayraktar 32.haftamdayım acayip kaşınıyor ve hafif çatlamaya başladı… önerilerinizi bekliyorum 👶🏼👶🏼💙
Ayseege6156 Damlabayraktar asla kaşıma daha çok çatlarsın bol bol nemli tutmaya çalış ben bio-oil kullanıyorum 37 deyim şükür çatlağım olmadı
Ayda_Lina https://ty.gl/lob4svldy bunu banyodan çıkınca kurulanmadan ıslakken sürün. 3-4 dakika öyle kalsın sonra kurulanın.Ardından madecassol krem sürün. Bana dermatolog arkadaşım önerdi hatta doktorun kendiside gebe bunları kullanıyor. Tabi sizin ki çatlamaya başlamış artık ama söyle düşünün ne kadar az olursa bizim için o kadar iyi