37+3 ten selamlar 👼🏻 Bebek 33 ten beri kanalda 🙃 çiğer geliştirici bile olduk ama ne gelen var ne giden 😭 Normal gözüküyor şimdilik çatıda güzel çıktı ama velakiiiinnn ben normalden korkuyorum aslından Çarı muayenesinden sonra korktum ara ara regl ağrısı gibi ağrım oluyor ama böyle çok uzun sürmüyor. Salı randevum var geçen salı gititğinde 3150 grmdı bebiş bakalım şimdi kaç oldu. Doktorumla normalden korktuğumda konuşacam