iko58 Ben hep erkek olacak diye hissettim. Hastaneden çıkınca hemen gidip adidasın kırmızı ilk adım ayakkabısını almıştım 17 numara hep hayalimdi 😁 Tabiki asıl alışverişler cinsiyeti belirlendikten sonra oldu çok ağırlaşmadan bitsin diye 25. Haftada alışverişlerimi bitirdim