Anne12_ 34+2 hamileyim 2 gündür adet sancısı gibi ağrılarım var belim zaten aylardır ağrıyor ikisi birlikte dayanılmaz bir hal aldı napacağım doğuma kadar inanın bilmiyorum 🤦🏻♀️
Gulsum1205 Anne12_ bnmde aynı 30 dan beri var hem bel hem kaşık cuma kontrole gitim nst yaptı biraz sancı çıktı bebek çok kasıyor kendini ve sağ kasık ağrısi çok sizi de mi öle
Anne12_ _Ftma_ Doğum sancısı nasıl birşey bilmiyorum ilk gebeliğim doğum sancısı gelse bu ağrılarla karıştıracağım diye çok korkuyorum 🤷🏻♀️
_Ftma_ Anne12_ benimde aklimdan o geciyor bende bilmiyorum ama agri oldugu zaman aceba dogummu basliyor diyorum kendi kendime
Anne12_ Gulsum1205 Benimde 10 gün önce kontrolümde nst yapıldı belirli belirsiz sancı çıktı bu hafta yine kontrolüm var korkuyorum ya sancı çıkarsa diye benim ki hep sağ tarafıma toplanıyor inanılmaz can yakıyor karnım çok sertleşiyor 🤦🏻♀️
Gulsum1205 Anne12_ aynısı bnde de oluyor kız mı sizinki de bnmde hep sağda ve göğsümün altına acayip baskı yapıyor hep orda size ilaç bsey verdim mi bnm akinti da vardı o yapabilir dedi kasilmayi
Anne12_ Gulsum1205 Benim erkek önce ki kontrolümde bu denli ağrım yoktu birşey vermedi ama bu hafta gittiğimde verir mi bilmiyorum 🧐
Gulsum1205 Anne12_ hm anldm insallh geçer de zamanında alirix bebeklerimizi kucağımıza banada geçmezse gel Serum takalım dedi