Sude51294 34 haftalıj hamileyim yaklaşık 6 haftadır her gün ortalama 2 saat sakız çiğniyordum. Bugün birden farkettim ki yemek yerken ve konuşurken çenem aşırı yoruluyor. Sonra sakızı artık çiğnememeye karar verdim. Ama çenem çok ağriyor konuşmakta bile zorlanıyorum. Benimle ayni durumu yaşayanlar var mıdırr? Sizce çenemdeki bu ağırlık geçer mi? Çene kaslarımın yıpranmasindan ve daha da ağırlaşmasından çok korkuyorum☹️☹️☹️
mmk01 Sude51294 bnde 19 haftamdayım ağzımın tadı çok bozuk aylardır hergün yatana kadar sakız ağzımda yoksa ağzımın tadı çekilecek gbi değil inşşlh yanlış bişey değildir ya
Fatma098 Sude51294 Çenendeki ağrı gider ama canım hani korkutmak gibi olmasın sakız bebeğin eşini büyütüyormuş sakızı çok çiğneme
miraninannesi1 Sude51294 Yüz felcini önler sakız çiğnemek Ve kasları Çalıştırır aşırıya kacmadiginz sürece tabiki 2 saat cignerseniz ağrır çene çok normal bu yani abartmaya gerek yok sakız çiğnemek altı üstü ne zararı olabilir çeneniz agirlasmaz korkmayın
Fatmamuduk Sude51294 30+6yım neredeyse her gün çiğnedim, resmen o rahatlatıyor midemi gibi hissediyorum çok fazla gazlı bir gebelik geçirdim o rahatlattı hep, zararlarını bilmiyorum ama bizim buralar da çok sakız çiğneyenin bebeği b.klu olur derler 😂😂
Sude51294 Fatma098 şimdi xaten 34 haftalıgim ya bebegin eşi büyürse bi zarari olur mu ki bu saatten sonra?
Sude51294 miraninannesi1 inşallah kardeşim inşallah ağırlık hep kalmaz ya☹️ zaten ilk 5 ay hep kustum bide 7 aydan sonra kusmalar tekrar başliyinca ben de sakıza başladim yani keyifden ziyade mude rahatsizligi icin cigniyordum Artij cignemem inşallah