Eylmurt1247 2 hafta önce kan değerim 94.3 çıktı Altan baktı rahimde biraz genişleme var 2 hafta sonra gel dedi kese görünmüyor 2 hafta sonra gel kese varmı gelişme varmı diye bakıcaz dedi sizce değerim ve bunlar normal mi ?
Mervensn1 Eylmurt1247 evet gayet normal benim kese 6000 lerde görünmüştü hatta onun öncesinde bakmamıştı bile takip et iki günde bir 2 3 katına çıkması gerek demişti doktorunuz bunu düşünerek 2 hafta sonra gel demiştir dediği tarihte net görünür diye düşünüyorum
Deryayurt Eylmurt1247 benim ilk öğrendiğim değerim 26ydı önemli olan iki gün sonra değerinin iki kat artması zaten o değerle ultrasonda bişey gözükmez değerin 3000 lerdeyken kese görürsün canım doktora gitmeden kan takibi yaptır ona göre git
esraMom1 Eylmurt1247 canım çok normal benim ilk değerim 80 lerde çıkmış tı değer yükselene kadar her hafta gidip kan verdim 10000 lere çıktı sonra kese göründü canım korkma bişi olmaz ☺️
Doublesss Eylmurt1247 benim degerim de 87 bende cok korkuyorum 😔son adet tarihim 30 aralik 4 subatta 87 çıktı
Deryayurt Doublesss benim 12 gün gecikmeyle 26 çıkmıştı canım stres yapma önemli olan iki gün sonra iki kat artması eğer öyleyse sağlıklı bir gebeliktir
Eylmurt1247 Deryayurt benim hastaneye gitmek için o şekilde imkanım yok hani sürekli takip falan için
Eylmurt1247 Doublesss evet bizi aydınlattığınız için çok teşekkür ederim hepinize valla içim rahatladı
Eylmurt1247 Doublesss benimde aynı bende çok korkuyorum varya ya kese yoksa falan Allah korusun adetimden 2 gün önce baktım öyle çıktı sonucum bende hala korkuyorum Salı günü tam 6 hafta olacak hesaplamaya göre ama yinede içimde korkuyorum
Doublesss Eylmurt1247 bende carsamba günü tekrardan kan verecem bakalim hakkimizda hayırlısı olsun ins
Eylmurt1247 Doublesss İnşallah hayırlısı olur yaa umarım vardır umarım inşallah yükselir kan değerin de Allah hayırlısını nasip etsin hakkımızda hepimizin inşallah kucağımıza Almayıda sağlıkla nasip etsin 🤲
Deryayurt Eylmurt1247 sağlık ocağında yaptırabilirsin ben öyle yapmıştım hastaneye gitmek yerine. 3 defa kan verdim sağlıklı yükseldiğini gördüğümde bidaha vermedim kafamda hesaplayıp tahmini değer 3000 üzeri olunca keseyi görmeye gittim
Eylmurt1247 Deryayurt hayırlısı olsun yaa ben yArın gidicem bakalım hastaneye inşallah hayırlısı olur
Eylmurt1247 Deryayurt hastaneye gittim bugün kese var ama çocuk yok dedi 1 hafta sonra tekrar gel dedi eğer yine yoksa kötü birşey misali bu dedi ve şuan çok korkuyorum
Deryayurt Eylmurt1247 korkma canım benim herkezin ilk öyle oluyo önce kese gözükür bende öyle ilk keseyi gördüm 4+4 haftalık demişti 2 hfta sonra gittim 6+4 haftalık iken bebeği ve kalp atışını gördüm