Hazal_hazar Şekeri daha çok üzüntü ve stres arttırır Tip1 bile içerisinde kaç çeşide bölünüyor bir bilseniz ☺️ İnatçı şeker, uysal şeker, ara şeker gibi benimki ara şeker oluyor, sabahları kahvaltı geciksin bazen yükselir bazen yükselmez arada kaçamak yapayım bazen yükselir bazen vücut onu tolera eder gibi 😊 Çok aç kalmak ara öğün atlamak da yükseltir aslında ona dikkat ettin mi hiç ya da o an canını sıkan bir olay vs?