Oz-lem doktoru kendin sevmiyorsun tatlım devlet hastanesi sonuçta inan o evrede ismini sormayı unuttum ama Allah ondan razı olsun çok ilgiliydi hicde söylenilen gibi değildi kimse azarlamadi kötü davramadi sadece nst biraz zahmetli sanciyi yatakta çekmek acı veriyor ben 8 cm açıklıkla gittim hastaneye çok çekmedim orda 2 saat sonra doğum yaptım ve nasıl geçti hiç anlamadım bile