Deryak Kızlar merhaba 28 haftalık ikiz hamilryim Doğumdan çok korkuyorum daha doğrusu sezaryen olmaktan çok korkuyorum normal istiyorum doktorum ve gittiğim çoğu doktor kesinlikle yaklaşmıyor doktorumu da değiştirmek istemiyorum zaten ama mapıcam bilmiyorum. Sezaryen olmak kesilmek karnıma bastırılması falan bana kabus gibi geliyor. Benim gibi olanlar var mı nasıl Doğum yaptınız
deletedmom43 Deryak İkiz olup normal doğum yapan nadir duydum. Allah nasip ederse bende sezeryan olucam. En başından sezeryan düşüncesini kafama yerleştirdiğim için korkmuyorum. Yada daha önce 3 ameliyat geçirdim,bıçak acısı korkutmuyor :)
Deryak deletedmom43 bem de bulamadım normal yaptıran yani doktorlar risk almak istemiyorlar, bende kabul etmiştim başta ama şimdi yaklaşınca sinirlerim bozuluyor 😅😂
Burcu59 Normal destekleyen bir doktor bulursan tabi ki çok güzel. Ama sezeryanda hiç korkulacak bişey değil. 2 kez oldum 3. Olucam inşallah öyle kesildiğimi karnıma bastırıldığını falan hiç hissetmedim. Spinal oldum zaten. Öyle korkunç bisey olsa ben bidaha cesaret edemezdim cok panik bi insanım normalde cunku ☺️
Deryak Burcu59 bulamıyorum ki normal yaptıran doktorlar korkuyor resmen😂😅 başta kabul etmişim sezaryen şimdi yaklaştıkça çok geriliyorum
Burcu59 Deryak gerilme hic canım hayırlısı ne isi oyle olsun bebislerin saglıcakla dünyaya gelsinde normali sezeryani dogumdan sonra unutuyosun zaten.😁
MerveKontakay Bende aynı korkuyu yaşıyorum son ana kadar kendimi hep normale hazırlamıştım mecburi sezeryan dendi Kesilmek benide çok korkutuyor