İki günde bir paket alırdım. Hamile olduğumu öğrendiğim zaman 5.5 haftalıktı bebeğim. Ben günde 4 5 tane 9 haftama kadar içtim ama çok büyük vicdan azabıyla her içtiğimde gözlerim doluyordu bebeğime zarar verdiğimi düsündükçe üzülüyordum. Bir karar aldım ve bıraktım zaten mide bulantılarım baslamıstı çok sanslıydım yemek kokusuna bile tahammülüm yoktu şimdi 32 haftalık oldu çok şükür sigarayı unuttum aklıma dahi gelmiyor canım hiç istemiyor hatta bir daha asla baslamayı düsünmüyorum. Umarım siz de en kısa zamanda bırakırsınız kızlar bebeğinize gerçekten zarar veriyor içmeyin bir süre ara verdiğinizi düsünün 😊