Burcuaakyool Hurma yıyenlere soruyorum 😂😂 ciddi ciddi soruyorum ama meyvesınımı tüketiyorsunuz yoksa bıldıgımız hurmamı ufak ufak 😂❤️ Hadi aydınlatın benı gece gece
Burcuaakyool eda0238 üç bardak süt mesela üç tane hurmamı :) bu sekıldmı tek tuketılınce ne oluyor bebek geç mi gelıyor anlamadım
eda0238 Burcuaakyool yok aman tek bardak süt 😁 bi yerde okumuştum sütü süt zaten günlük tüketiyordum beraber alıyorum. Tek olması da hem sünnet hem de araştırmalara göre tek yenince daha etkili.oluyormuş 3 5 falan. Siz kaçıncı haftadasiniz
Burcuaakyool eda0238 daha erken benım 31. Bıticek merak ettim sadece az önce bir postta denk geldım hurma yıyorum felan yamIs bır arkdasımız kafama takıldı haftam yaklasınca bende tuketıyım 36-37 haftamda olumlu sonuç verır sanırım
eda0238 Burcuaakyool son hafta beklemesi ve geçmesi daha zor oluyormuş ☺️ umarım hepimiz sağ salim alırız bebeklerimizi kucaga
Bittercikolataa Ay ben zaten çok seviyorum Hurmayi birkaç gündür çok fazla yedimmm🤦♀️ Ama bir şey yok hala🤣🤣
Bittercikolataa eda0238 ay aman aman üzerine bir de çikolata yedim🤦♀️ Allah im sag saglim kavusmayi nasip etsin yoksa insanin her şeyi yiyesi geliyo🤣